segunda-feira, 26 de setembro de 2016

Martin Codax e duas cantigas de amigo


* Martim Codax

Composição original, da autoria de Martim Codax (provavelmente um jogral galego que terá vivido no século XIII), incluída no Cancioneiro da Vaticanacom o número 884 e no Cancioneiro da Biblioteca Nacional com o 1227. Nesta cantiga, como em todas ditas «de amigo», quem fala é uma donzela, que aqui se queixa ao mar da ausência do seu amado.

Ondas do mar de Vigo,
se vistes meu amigo!
            E ai Deus, se verrá cedo!

Ondas do mar levado,
se vistes meu amado!
            E ai Deus, se verrá cedo!

Se vistes meu amigo,
o por que eu sospiro!
            E ai Deus, se verrá cedo!

Se vistes meu amado,
por que ei gran cuidado!
            E ai Deus, se verrá cedo!

http://escoladeescritores.blogs.sapo.pt/2010/10/

Olas del mar de Vigo

Olas del mar de Vigo,
¿Visteis a mi amigo?
¡Ay Dios! ¿vendrá pronto?

Olas del mar agitado,
¿Visteis a mi amado?
¡Ay Dios! ¿Vendrá pronto?

¿Visteis a mi amigo,
aquél por quien yo suspiro?
¡Ay Dios! ¿Vendrá pronto?

¿Visteis a mi amado,
quien me tiene tan preocupada?
¡Ay Dios! ¿Vendrá pronto?

Ay olas que vine a ver


Ay, olas que vine a ver, 
si me supierais decir 
por qué tarda mi amigo sin mí

Ay, olas que vine a mirar, 
si me supierais contar
por qué tarda mi amigo sin mí

Ai ondas que eu vin ver


Ai ondas que eu vin veer,
se me saberedes dizer
por que tarda meu amigo sen min.

Ai ondas que eu vin mirar,
se me saberedes contar
por que tarda meu amigo sen min.

https://es.wikipedia.org/wiki/Mart%C3%ADn_Codax

Sem comentários: